MET TALKS/Veštine i znanja koja su ključna za rad u marketing agenciji

MET TALKS/Veštine i znanja koja su ključna za rad u marketing agenciji

14.11.2025.

Univerzitet Metropolitan u okviru projekta ‘’MET Talks’’ ugostiće Ivanu Srdić, stručnjaka za strukturni digitalni marketing, koja će govoriti o temi Veštine i znanja koja su ključna za rad u marketing agenciji. Predavanje će pružiti realnu sliku o tome šta se zapravo traži kada neko želi da se zaposli u marketinškoj agenciji danas. Umesto teorije, fokus je na praktičnim znanjima, veštinama i mindsetu koji se vrednuju u savremenim timovima. Moderator predavanja biće prof. Nataša Đurđević, profesorka na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan.

 

Ivana Srdić, po struci diplomirani politikolog, marketingom se bavi od 2008. godine. Kroz godine razvila je prepoznatljiv pristup koji kombinuje analitiku, kreativnost, ljudsku psihologiju i poslovne procese. Specijalizovana je za kreiranje strategija, vođenje marketing timova, unapređivanje organizacije i komunikacije, kao i pozicioniranje brendova kroz društvene mreže i digitalni nastup.

 

Osnivač je i tvorac Pineapples agencije, sa dubokim i praktičnim znanjem o tome kako funkcionišu moderni brendovi, timovi i digitalni kanali.

 

Predavanje će se fokusirati na realan uvid u funkcionisanje marketinških agencija – njihove unutrašnje procese, raspodelu uloga i odgovornosti, kao i konkretne izazove sa kojima se zaposleni susreću. Poseban akcenat stavljen je na razumevanje toga šta, osim dobrog CV-a, čini kandidata spremnim i konkurentnim za posao.

 

Ne propustite MET Talks, u ponedeljak 17. novembra u 13:30h, u učionici U1 na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu!

 

PRIJAVITE SE

    Ime i prezime*

    E-mail adresa*

    Zanimanje