MET TALKS/Od uvida o ponašanju do smernica za kreativni razvoj
31.10.2025.U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Minju Stojanov, Internal Business Development Director u agenciji EyeSee, koja će govoriti o temi Od uvida o ponašanju do smernica za kreativni razvoj, sa fokusom na TikTok mrežu – jednu od najrelevantnijih društvenih mreža za moderne brendove. Moderator predavanja biće Nataša Đurđević, profesorka na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan.
Minja Stojanov je marketar sa više od 12 godina iskustva na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou. Njena karijera se razvila kroz izazove kako prevesti podatke u biznis odluke koje kreiraju vrednost za klijente, biznis i celokupne industrije. Tokom Covid pandemije, Minja se priključila EyeSee, globalnoj agenciji za istraživanje tržišta iz Belgije, gde je nakon osam godina rada preuzela ulogu Internal Business Development Direktora u okviru Sales & Marketing departmana.
Pored vođenja Commercial Excellence-a, Minja vodi inicijative kao što su: Market Intelligence – detektovanje trendova koji služe kao inputi za dalji razvoj EyeSee-a i kreiranje inovativnih rešenja u bihejvioralnom istraživanju tržišta i G2M (Go To Market) – vođenje tima sastavljenog od članova marketing, R&D i product departmana, za holističko i strateško upravljanje portfoliom EyeSee-a, uključujući (re)lansiranje proizvoda na tržište.
Predavanje će se fokusirati na aktuelna pitanja u marketingu: zašto neke reklame bolje prolaze na TikToku od drugih, koji komunikacijski elementi su ključni specifično za ovu mrežu i kako TikTok nastavlja da održava svoju relevantnost za brendove.
Ne propustite MET Talks, u ponedeljak 3. novembra u 13:30, u učionici U1 na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu!