Kreativni centar Univerzitet Metropolitan

Trajanje kursa: jednodnevni kurs

Početak kursa: 14. novembar u 10:30h

Uvodno predavanje i radionica odvijaju se u učionici U1 – Univerziteta Metropolitan u Beogradu
Promo cena: 5.000RSD za prijave do 01.11.2020. godine.

Redovna cena: 7.000RSD (za studente Univerziteta Metropolitan popust od 20% i polaznike u grupi koja ima 3 ili više članova)

Sertifikat Univerziteta Metropolitan po završetku kursa

PRIJAVITE SE >>

Univerzitet Metropolitan kao društveno odgovorna, obrazovna institucija, poštuje sve propisane epidemiološke mere radi bezbednosti svih nas, a koje su propisane kako od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, tako i Vlade Republike Srbije. Dozvoljeni broj učesnika radionice u učionci je 25. Učesnici će biti podeljeni u grupama tokom rada na predviđenom zadatku. Svi učesnici, kao i predavači, biće u obavezi da nose zaštitnu masku.

Employer Branding ili brendiranje poslodavca termin je koji je prvi put zabeležen 1990. godine. Od tada do danas – postao je nezaobilazna aktivnost i deo strateškog planiranja uspešnih praksi upravljanja ljudskim resursima vodećih kompanija u svetu. Kompanije teže da razviju radno okruženje za svoje zaposlene koje je motivišuće, podsticajno, prijateljski nastrojeno, koje će svaki zaposleni prepoznati kao vrednost i kao nešto što mu je od presudne važnosti za ostanak u kompaniji, pored ekonomskog aspekta (zarade i bonusi) – koji je zapravo higijenski faktor. Employer branding je tema koja danas zaokuplja pažnju ne samo HR stručnjaka, već i top menadžmenta i vlasnika biznisa – iz potpuno jednostavnog razloga: gotovo u svim industrijama susrećemo se sa nedostatkom kandidata, posebno onih koji imaju znanje i potencijal da naprave razliku.

Da biste postali uspešan HR menadžer, neophodno je da savladate neophodne tehnike koje Employer Branding obuhvata i to prolazeći kroz ceo proces razmišljanja, od početka do kraja. Mi Vam to nudimo kroz specijalno dizajnirane radionice koje pokrivaju različite industrije. Nakon kursa bićete naoružani posebnim tehnikama i alatima kojima ćete privući i zadržati idealne zaposlene. Što je preduzeće manje, to je šteta veća, ako odaberete pogrešnog kandidata ili uopšte ne uspete da do njih dođete – zato ne oklevajte, iako ste vlasnik male preduzetničke radnje.

Agenda

10:00 – 10:30h Okupljanje i registracija učesnika
10:30 – 10:35h Reč dobrodošlice
10:35 – 11:10h Uvodno predavanje ’’Employer Branding: New Normal & Best Practices’’, prof. dr Milica Slijepčević
11:10 – 11:30h Kafe pauza
11:30 – 14:00h Radionica – rad u timovima, kreator i rukovodilac radionice dr Sonja Jovanović
14:00 – 14:30h Pauza
14:30 – 15:00h Sumiranje rezultata i dodela sertifikata

 
 

Koji je cilj kursa?

Cilj je da polaznici prođu ceo proces Employer Branding razmišljanja, planiranja i odlučivanja, i da kroz radionicu steknu lično iskustvo i ponesu konkretna znanja za primenu u svojoj organizaciji.

Kome je kurs namenjen?

Kurs je namenjen zaposlenima u HR sektoru, marketingu, vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima i svima onima koji žele da preduprede negativne posledice pogrešnog izbora kandidata i koji žele da se prezentuju na tržištu radne snage kao poželjan poslodavac.

 

Benefiti nakon ovog kursa?

O employer branding-u se mnogo govori, ali retko kada imate priliku da sami promislite proces, date ideje, budete kreativni, isplanirate, jer je sticanje iskustva najbolji način učenja.
 
Employer branding game-board je idealna prilika za to: zajedno sa timom – imaćete priliku da za svoju zamišljenu kompaniju odredite target grupu kandidata, kreirate EVP (employer value preposition), osmislite employer branding strategiju i aktivnosti, pripremite budžet, izmerite rezultate. Više od ovoga vam nećemo otkrivati – dođite i uverite se i sami!

Šta ćete naučiti?

Posao Employer Branding menadžera:
 

  • zašto je neophodna saradnja sa sektorom za marketing i top menadžmentom,
  • kako da radite svi zajedno, a da odgovornost ponesete Vi za to,
  • da li su Vaši zaposleni zaista pravi ambasadori Vaše kompanije,
  • kako Vašu organizaciju vide potencijalni kandidati i kako ste ocenjeni na Glassdoor-u.

Kolika je potreba tržišta za edukovanim stručnjacima iz ove oblasti?

Na tržištu je sve veća potraga za vrhunskim employer branding menadžerima jer se kompanije bore da privuku talente. Ključni resurs i ključna konkurentska prednost su zaposleni.

Šta je potrebno za uspešno pohađanje ovog kursa?
Da biste uspešno pohađali ovaj kurs, i ukoliko do sada niste imali priliku da radite na sličnim poslovima, bilo bi dobro da pročitate neke od tekstova na ovu temu, koji se nalaze na LinkedIn-u.

Želiš da zaposliš najbolje ljude?
Želiš da budeš TOP Employer?
Želiš da budeš employer branding menadžer?
 

Predavači

Prof. dr Igor Franc

Dr Sonja Jovanović

Dr Sonja Jovanović, ekspertkinja iz oblasti HR-a, direktorka Odeljenja za ljudske resurse u kompaniji Ernst & Young (EY), odgovorna je za brojne HR procese i projekte koji se implementiraju na nivou 32 zemlje centralne, istočne i jugoistočne Evrope, uključujući: Employer Branding, socijalizaciju novozaposlenih (onboarding), regrutovanje, razvoj, trening i obuke, proces napuštanja organizacije…

 

Sonja je odgovorna i za trenutno najveći proces HR transformacije u svetu – implementaciju SAP-a u sve HR procese globalne kompanije EY.

 

Pre preuzimanja regionalne role, Sonja je rukovodila HR odeljenjem u EY-u Srbija, i bila odgovorna za EY kancelarije u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, punih 10 godina.
Pre nego što se pridružila kompaniji Ernst & Young, Sonja je bila HR direktor najveće osiguravajuće kompanije u Srbiji, gde je vodila direkciju od 30 zaposlenih. Bila je angažovana kao Office manager u kompaniji Deloitte u Beogradu – punih 9 godina, gde je, upravljajući sektorom od 20 ljudi, morala da osigura da kancelarija funkcioniše efikasno.

 

Sonja je doktorirala iz oblasti Upravljanja ljudskim resursima.

 
Održala je na stotine treninga i predavanja širom sveta.

Aleksandar Mirković

Dr Мilicа Sliјеpčеvić

Prof. dr Milica Slijepčević, vanredni profesor, na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan predaje upravljanje ljudskim resursima, strateški marketing i integrisane marketinške komunikacije. Ekspertkinja je za komunikacije i marketing, posvećena je razvoju struke, samorazvoju, neprekidnom radu i edukaciji. Na Fakultetu digitalnih umetnosti, modulu Modni dizajn predaje Modni marketing. Autorka je monografije “Modni marketing“ koja je od nacionalnog značaja i koja je doživela drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje “Modni marketing, savremene tendencije“.
 
Poseduje više od dve decenije radnog iskustva u privredi, 15 godina na rukovodećim pozicijama u oblasti odnosa s javnošću i marketinga. U toku karijere višestruko je nagrađivana za doprinos u radu i za projekte koje je realizovala sa svojim timovima.
 
Osnivač je i predsednica Centra za komunikaciju Flou, autоrka je prоgrаmа FЕBS Маstеr Clаss (Flоu Еducаtiоn and Businеss Sinеrgi) čiji cilj je povezivanje akademske i biznis sfere. Učestvovala je u brojnim projektima, a dva mandata bila je član Suda časti Društva Srbije za odnose s javnošću. Član je niza domaćih i stranih stručnih organizacija.
 
Autorka je brojnih stručnih i naučnih radova. Održala je na stotine predavanja i treninga u zemlji i regionu. Detaljniju biografiju možete pogledati ovde.

 
 
 

 
 
 

Pitajte nas

Ime *

Prezime *

E-mail *

Postavite pitanje *

captcha
Unesite kod sa slike: