Početak kursa: 19. februar 2021. godine
Uvodno predavanje i radionica odvijaju se u učionici U1 – Univerziteta Metropolitan u Beogradu
Za studente Univerziteta Metropolitan popust od 10% i polaznike u grupi koja ima 3 ili više članova
Univerzitet Metropolitan kao društveno odgovorna, obrazovna institucija, poštuje sve propisane epidemiološke mere radi bezbednosti svih nas, a koje su propisane kako od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, tako i Vlade Republike Srbije. Dozvoljeni broj učesnika radionice u učionci je 25. Učesnici će biti podeljeni u grupama tokom rada na predviđenom zadatku. Svi učesnici, kao i predavači, biće u obavezi da nose zaštitnu masku.
Employer Branding ili brendiranje poslodavca termin je koji je prvi put zabeležen 1990. godine. Od tada do danas – postao je nezaobilazna aktivnost i deo strateškog planiranja uspešnih praksi upravljanja ljudskim resursima vodećih kompanija u svetu. Kompanije teže da razviju radno okruženje za svoje zaposlene koje je motivišuće, podsticajno, prijateljski nastrojeno, koje će svaki zaposleni prepoznati kao vrednost i kao nešto što mu je od presudne važnosti za ostanak u kompaniji, pored ekonomskog aspekta (zarade i bonusi) – koji je zapravo higijenski faktor. Employer branding je tema koja danas zaokuplja pažnju ne samo HR stručnjaka, već i top menadžmenta i vlasnika biznisa – iz potpuno jednostavnog razloga: gotovo u svim industrijama susrećemo se sa nedostatkom kandidata, posebno onih koji imaju znanje i potencijal da naprave razliku.
Da biste postali uspešan HR menadžer, neophodno je da savladate neophodne tehnike koje Employer Branding obuhvata i to prolazeći kroz ceo proces razmišljanja, od početka do kraja. Mi Vam to nudimo kroz specijalno dizajnirane radionice koje pokrivaju različite industrije. Nakon kursa bićete naoružani posebnim tehnikama i alatima kojima ćete privući i zadržati idealne zaposlene. Što je preduzeće manje, to je šteta veća, ako odaberete pogrešnog kandidata ili uopšte ne uspete da do njih dođete – zato ne oklevajte, iako ste vlasnik male preduzetničke radnje.
Agenda
10:30 – 11:00h Okupljanje i registracija učesnika
11:00 – 11:05h Reč dobrodošlice
11:05 – 11:40h Uvodno predavanje ’’Employer Branding: New Normal & Best Practices’’, prof. dr Milica Slijepčević
11:40 – 12:00h Kafe pauza
12:00 – 14:30h Radionica – rad u timovima, kreator i rukovodilac radionice dr Sonja Jovanović
14:30 – 15:00h Pauza
15:00 – 16:00h Sumiranje rezultata i dodela sertifikata
Koji je cilj kursa?
Cilj je da polaznici prođu ceo proces Employer Branding razmišljanja, planiranja i odlučivanja, i da kroz radionicu steknu lično iskustvo i ponesu konkretna znanja za primenu u svojoj organizaciji.
Kome je kurs namenjen?
Kurs je namenjen zaposlenima u HR sektoru, marketingu, vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima i svima onima koji žele da preduprede negativne posledice pogrešnog izbora kandidata i koji žele da se prezentuju na tržištu radne snage kao poželjan poslodavac.
Benefiti nakon ovog kursa?
O employer branding-u se mnogo govori, ali retko kada imate priliku da sami promislite proces, date ideje, budete kreativni, isplanirate, jer je sticanje iskustva najbolji način učenja.
Employer branding game-board je idealna prilika za to: zajedno sa timom – imaćete priliku da za svoju zamišljenu kompaniju odredite target grupu kandidata, kreirate EVP (employer value preposition), osmislite employer branding strategiju i aktivnosti, pripremite budžet, izmerite rezultate. Više od ovoga vam nećemo otkrivati – dođite i uverite se i sami!
Šta ćete naučiti?
Posao Employer Branding menadžera:
- zašto je neophodna saradnja sa sektorom za marketing i top menadžmentom,
- kako da radite svi zajedno, a da odgovornost ponesete Vi za to,
- da li su Vaši zaposleni zaista pravi ambasadori Vaše kompanije,
- kako Vašu organizaciju vide potencijalni kandidati i kako ste ocenjeni na Glassdoor-u.
Kolika je potreba tržišta za edukovanim stručnjacima iz ove oblasti?
Na tržištu je sve veća potraga za vrhunskim employer branding menadžerima jer se kompanije bore da privuku talente. Ključni resurs i ključna konkurentska prednost su zaposleni.
Šta je potrebno za uspešno pohađanje ovog kursa?
Da biste uspešno pohađali ovaj kurs, i ukoliko do sada niste imali priliku da radite na sličnim poslovima, bilo bi dobro da pročitate neke od tekstova na ovu temu, koji se nalaze na LinkedIn-u.
Želiš da zaposliš najbolje ljude?
Želiš da budeš TOP Employer?
Želiš da budeš employer branding menadžer?
Predavači

Dr Sonja Jovanović
Dr Sonja Jovanović, ekspertkinja iz oblasti HR-a, direktorka Odeljenja za ljudske resurse u kompaniji Ernst & Young (EY), odgovorna je za brojne HR procese i projekte koji se implementiraju na nivou 32 zemlje centralne, istočne i jugoistočne Evrope, uključujući: Employer Branding, socijalizaciju novozaposlenih (onboarding), regrutovanje, razvoj, trening i obuke, proces napuštanja organizacije…
Sonja je odgovorna i za trenutno najveći proces HR transformacije u svetu – implementaciju SAP-a u sve HR procese globalne kompanije EY.
Pre preuzimanja regionalne role, Sonja je rukovodila HR odeljenjem u EY-u Srbija, i bila odgovorna za EY kancelarije u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, punih 10 godina.
Pre nego što se pridružila kompaniji Ernst & Young, Sonja je bila HR direktor najveće osiguravajuće kompanije u Srbiji, gde je vodila direkciju od 30 zaposlenih. Bila je angažovana kao Office manager u kompaniji Deloitte u Beogradu – punih 9 godina, gde je, upravljajući sektorom od 20 ljudi, morala da osigura da kancelarija funkcioniše efikasno.
Sonja je doktorirala iz oblasti Upravljanja ljudskim resursima.
Održala je na stotine treninga i predavanja širom sveta.

Dr Мilicа Sliјеpčеvić
Prof. dr Milica Slijepčević, vanredni profesor, na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan predaje upravljanje ljudskim resursima, strateški marketing i integrisane marketinške komunikacije. Ekspertkinja je za komunikacije i marketing, posvećena je razvoju struke, samorazvoju, neprekidnom radu i edukaciji. Na Fakultetu digitalnih umetnosti, modulu Modni dizajn predaje Modni marketing. Autorka je monografije “Modni marketing“ koja je od nacionalnog značaja i koja je doživela drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje “Modni marketing, savremene tendencije“.
Poseduje više od dve decenije radnog iskustva u privredi, 15 godina na rukovodećim pozicijama u oblasti odnosa s javnošću i marketinga. U toku karijere višestruko je nagrađivana za doprinos u radu i za projekte koje je realizovala sa svojim timovima.
Osnivač je i predsednica Centra za komunikaciju Flou, autоrka je prоgrаmа FЕBS Маstеr Clаss (Flоu Еducаtiоn and Businеss Sinеrgi) čiji cilj je povezivanje akademske i biznis sfere. Učestvovala je u brojnim projektima, a dva mandata bila je član Suda časti Društva Srbije za odnose s javnošću. Član je niza domaćih i stranih stručnih organizacija.
Autorka je brojnih stručnih i naučnih radova. Održala je na stotine predavanja i treninga u zemlji i regionu. Detaljniju biografiju možete pogledati ovde.