Takmičenje iz oblasti menadžmenta i marketinga za učenike srednjih škola.

 

Imaš ideju kako da povećaš prodaju svog omiljenog proizvoda?

 

Univerzitet Metropolitan nudi ti mogućnost da učestvuješ u jedinstvenom takmičenju iz oblasti marketinga i menadžmenta. Pokaži nam kako bi povećao prodaju i osvoji 1.000 evra za studije na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan, uz mogućnost daljeg stipendiranja.

 

Mehanizam takmičenja

Takmičenje će biti održano 18. marta 2017. godine na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu i mogu da se prijave učenici 3. i 4. razreda srednjih škola.
 

Takmičari imaju zadatak da izaberu proizvod po želji i da osmisle kako da povećaju prodaju za taj proizvod. Pre početka takmičenja biće održana radionica na kojima će takmičari od stručnjaka iz oblasti marketinga i menadžmenta saznati više o razvoju, prodaji i reklamiranju proizvoda, kao i o prezentaciji ideje. Nakon radionice, takmičari će u timovima koje su prijavili raditi na ideji za promociju i plasiranje proizvoda. Vreme za rad je 5 sati, a nakon toga sledi predstavljanje komisiji i dodela nagrada.

 

Takmičenje je timsko i u njemu mogu da učestvuju timovi od 2 ili 3 člana. Učesnici mogu da se prijave sa već oformljenim timom (2-3 člana) ili individualno. Od učesnika koji su se prijavili individualno biće formirani timovi od dva ili tri člana, u zavisnosti od broja individualnih prijava. Učesnici koji prijavljuju tim, prilikom popunjavanja formulara za prijavu, moraju da navedu imena i podatke svih članova tima.

 

Kriterijumi na osnovu kojih će se odrediti najbolje idejno rešenje su:

 

  • Inovativnost ideje – 40%
  • Kreativnost prezentovanja – 40%
  • Timski duh – 20%

 

RADIONICA – KAKO SE PRODAJE IDEJA

Kako bi vaše sjajne ideje postale još bolje, za vas smo pripremili jedno iznenađenje – naše takmičenje otvoriće Milena Kvapil, kreativna direktorka, Media Impact Srbija koja će nas tog dana naučiti KAKO SE PRODAJE IDEJA.

 

milena-kvapil

Milena Kvapil

Kreativna direktorka, Media Impact Srbija

 

“Po zanimanju sam filmski i tv reditelj, bavila sam se televizijom i filmom, a poslednjih 15 godina sam u advertajzingu. Radila sam kao kopirajter i kreativni dirketor, najduze u agenciji McCann Beograd u kojoj sam provela 12 godina. Od maja 2016. radim u Media Impactu, advertajzing sektoru izdavacke kompanije Ringier Axel Springer, na poziciji kreativnog direktora, gde mi je fokus na kreativnoj upotrebi medija. Pored advertajzinga zanimaju me film i muzika a pravi sam fanatik za dobre serije.”

Nagrade

Univerzitet Metropolitan je za pobednički tim takmičenja obezbedio vaučere u vrednosti od 1.000 evra za školarinu na Fakultetu za menadžment. Drugoplasirani tim dobija 20% popusta, a trećeplasirani tim 10% popusta na iznos školarine za prvu godinu studija na Fakultetu za menadžment.

 

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem telefona +381 (11) 203 08 85,
mejla info@metropolitan.ac.rs. ili društvenih mreža: