Takmičenje za studente u rešavanju studije slučaja u saradnji sa Mondelez international održano je 16. marta na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu

Takmičenje za studente u rešavanju studije slučaja u saradnji sa Mondelez international održano je 16. marta na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu

18.03.2014.

Na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu 16. marta održano je takmičenje u rešavanju studije slučaja. Kompanija Monedelez international je zadala studiju koja se bavi pozicioniranjem na prehrambenom tržištu i to proizvoda Milka biskiviti. Na samom takmičenju učestvovalo je četiri tima sa različitih obrazovnih institucija: Ekonomski fakultet Beograd, Fakultet organizacionih nauka, Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo i studenti Fakulteta za menadžment našeg Univerziteta.

 

Studenti su nakon predstavljanja studije slučaja ušli u karantin gde su bez mogućnosti korišćenja interneta i bilo kakve komunikacije sa spoljnim svetom imali tačno šest sati da osmisle rešenje zadatog problema. Nakon karantina svaki tim imao je ukupno petnaest minuta da predstavi svoje rešenje pred komisijom koju su činile dva predstavnika Mondeleze international i jedan predstavnik Univerziteta Metropolitan.

 

Treće mesto su zauzeli studenti Visoke škole za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo koji su pred komisijom predstavili rešenje koje je obuhvatalo više projekata u cilju pozicioniranja u svesti potrošača.

 

Drugo mesto zauzele su studentkinje našeg Univerziteta. Njihovo rešenje predstavljeno je kao plan marketing kampanje koje je obuhvatalo više aktivnosti za posebno ciljanu grupu, žene, i približavanje istim radi sticanja poverenja i lojalnosti u sam proizvod Milka biskviti.

 

Prvo mesto osvojili su studenti Ekonomskog fakulteta čije rešenje je najviše privuklo pažnju komisije. Njihovo rešenje ogledalo se u projektima vezanim za direktan marketing radi povećanja svesti o prisutnosti proizvoda Milka biskiviti kroz razne aktivnosti planirane na mestima sa visokim prometom ljudi.

 

Mondeleze international je obezbedila takmičarima Milka proizvode i ostale biskvite, gde je takmičarima omiljeni bio „TUC“. Tokom takmičenja Univerzitet su posetile i predstavnice Red Bulla koje su takmičarima podelile osveženje.

 

Takmičenje u rešavanju studije slučaja je samo jedan od aktivnosti u okviru projekta našeg Univerziteta „Met chance“, koji se realizuje kako bi se omogućilo studentima da tokom studija stiču iskustvo i ostvaruju kontakt sa kompanijama.