Studiranjem oblasti Biznisa i marketinga do pokretanja sopstvenog biznisa

Studiranjem oblasti Biznisa i marketinga do pokretanja sopstvenog biznisa

7.10.2015.

Oblast marketinga se iz godine u godinu sve više nadograđuje i razvija, pa je samim tim sve traženija i prisutnija u svim sferama poslovanja. Kao takva, ova oblast je postala obavezna „stavka“ kod planiranja i realizacije svih poslovnih projekata i uopšte biznisa. Važnost korišćenja marketinga je velika i to s razlogom. Uz pomoć marketinga se mogu doneti konkretne činjenice vezane za poslovanje, kao što su definisanje ciljnog tržišta i ciljnih grupa, određivanje njihovih potreba i zahteva, a samim tim se određuju i načini i kanali promocije i distribucije uz pomoć kojih se direktno dolazi do potrošača, odnosno budućih klijenata/kupaca. Spoj biznisa i marketinga dovodi do stvaranja kreativnih sposobnosti prepoznavanja, analiziranja i rešavanja problema, kao i do inovativnog pristupa u definisanju razvoja organizacije.

 

Kako bi se biznis uspešno vodio i kako bi u svom sastavu imao kvalitetan marketing koji bi čitav posao vodio ka uspehu, morao bi imati čitav tim uspešnih ljudi koji pritom imaju stečeno akademsko znanje i praktične veštine potrebne za realizaciju posla. Studiranjem oblasti biznisa i marketinga mogu se steći sledeće sposobnosti:

  • znanja i razmevanje čitave oblasti menadžmenta
  • veštine komuniciranja
  • izgradnja stavova i ideja
  • veštine rešavanja problema
  • organizacione sposobnosti
  • koordinacija i kontrola poslovnih aktivnosti
  • timski duh

 

Pored velike želje za poslom koji im daje mogućnost da izraze svoje kreativne sposobnosti i praktične veštine, veliku motivaciju i želju za radom imaju marketing menadžeri i uopšte menadžeri koji posluju u Srbiji, jer se prosečna plata kreće od 47.000 do 150.000 dinara.

Pred Vama je uspešna poslovna karijera ukoliko svoje sposobnosti i znanja nadogradite studirajući biznis i marketing na osnovnim akademskim studijama i time steknete dodatne veštine potrebne za kvalitetno i uvaženo poslovanje u oblasti menadžmenta, koje je danas dosta traženo na tržištu rada.