Predstavljena knjiga prof. dr Milice Slijepčević „Modni marketing“

Predstavljena knjiga prof. dr Milice Slijepčević „Modni marketing“

30.11.2016.

Knjiga Modni marketing dr Milice Slijepčević, profesorke na Fakultetu za menadžment i Fakultetu digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan u izdanju izdavačke kuće HERAedu iz Beograda, predstavljena je u Ustanovi kulture Parobrod. Svojevrsnu monografiju koja obuhvata različite aspekte marketinga, ali i drugih značajnih elemenata vezanih za modu i modnu industriju publici su, pored autorke, predstavili dr Ana Bovan dekanka Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, recenzent knjige, Stana Šehalić, urednica knjige i Zorica Stablović Bulajić, direktorka izdavačke kuće HERAedu.

 

„Zahvaljujući autorki Milici Slijepčević dobili smo jednu posebnu, dobro strukturiranu knjigu sa temom kojom se niko nije bavio što je pravi izazov za svakog izdavača“, rekla je Zorica Stablović Bulajić, direktorka izdavačke kuće HERAedu, objašnjavajući razloge za ulazak izdavača u ovaj interesantan projekat. Ističući značaj knjige ne samo za modnu industriju već i za oblasti menadžmenta i marketinga, profesorka dr Ana Bovan uverena je da će „ova knjiga biti veoma citirana u narednim decenijama.“

 

Modna industrija u svetu je izuzetno razvijena, zapošljava ogroman broj ljudi i generiše približno jednu šesnaestinu ukupne svetske potrošnje. Proizvodnja i prodaja modnih proizvoda predstavlja ogorman biznis koji ima direktan uticaj na kretanja i ukupne rezultate poslovanja i drugih industrija, pri čemu primena marketinga ima presudnu ulogu u modnoj industriji. S tim u vezi, stručno i naučno razmatranje procesa modnog marketinga kao i etičkih pitanja koja se u tom kontekstu mogu pokrenuti ima ključnu ulogu u savremenom načinu poslovanja u modnoj industriji.