Oriflame i glavni aduti uspešne prodaje

Oriflame i glavni aduti uspešne prodaje

15.03.2017.

Na Univerzitetu Metropolitan u utorak 14. marta je održano uspešno predavanje na temu – Kako funkcioniše prodaja u Oriflame-u? Gostujuće predavanje je vodila Ivana Čeliković Rajčić, nezavisni direktor kompanije Oriflame Srbija.

 

Predavanje je bilo otvorenog tipa, gde su studenti mogli aktivno da učestvuju i saznaju kako marketing funkcioniše u stvarnoj praksi. Predstavljena je razlika između lidera i menadžera, koje metode prodaje kompanija Oriflame koristi u svom poslovanju, kako se vrednuju zaposleni i kako direktna prodaja može da doprinese razvoju karijere pojedinca.

 

Ključ uspeha Oriflame poslovanja jeste komunikacija, ali 55% doprinosi govor tela, a reči samo 7%. Zlatno pravilo koje se u kompaniji propagira, koje je Ivana Čeliković Rajčić istakla, jeste način kako se ophoditi i obraćati sagovorniku, tj. da se uvek postavite na njegovo mesto i šta je to što bi Vi voleli da čujete. Ona je takođe istakla da je bitno da verujete u ono što pričate, da ste puni entuzijazma i nigde bez krucijalnog aduta, a to je osmeh. Bitna životna stavka je i odluka čime želite da se bavite i šta je to što će u budućnosti ispuniti Vaša očekivanja.

 

Ove godine kompanija Oriflame slavi 50. rođendan, a 15 godina je zastupljena u Srbiji. Pored toga što se propagira prirodna i zdrava kozmetika, u kompaniji se vodi računa o što kreativnijem osmišljavanju ideja koje plasiraju proizvode.

 

Studenti su učestvovali u direktnoj prezentaciji Oriflame proizvoda sa gostujućim predavačem, gde su na konkretnim primerima videli i osetili način prodaje onoga što se nalazi u ponudi ove velike Švedske kozmetičke kompanije.

 

Studenti su dobili konkretne odgovore na sva postavljena pitanja i savete kako da što bolje plasiraju svoje znanje iz marketinga u budućnosti.