„Klijent, agencija ili freelancer?“ – održano predavanje eksperta za marketing Marka Krajnovića

„Klijent, agencija ili freelancer?“ – održano predavanje eksperta za marketing Marka Krajnovića

26.04.2017.

Marko Krajnović marketinški mag, održao je predavanje na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu 25. aprila 2017. godine, na temu „Klijent, agencija ili freelancer?“.

 

Marko je sa studentima imao interaktivno druženje i preneo im svoja dosadašnja iskustva – kako prezentovati svoj rad i znanje, kako zaštititi autorska prava, kao i na koji način treba da budu nagrađeni za ono što rade. Posebno je istakao važnost da uvek, ma gde god i šta god budu radili u budućnosti, moraju biti u pokretu, okruženi ljudima i novim informacijama. Napomenuo je i važnost napretka na ličnom razvoju, radu na sebi i znanju koje imaju.

 

Marko je diplomirani pravnik, ali je svoj dosadašnji rad preusmerio ka marketingu, gde je imao zapažene pozicije  i saradnju kako sa domaćim, tako i inostranim velikim kompanijama poput: IBM, Philip Morris, Japan Tobacco, Procter & Gamble, Sony, Microsoft, Heineken, Logitech i mnogim drugi.