DIGITALNE KOMUNIKACIJE POMAŽU RAZVOJU MODNE INDUSTRIJE

DIGITALNE KOMUNIKACIJE POMAŽU RAZVOJU MODNE INDUSTRIJE

24.02.2017.

Bolje korišćenje digitalnih kanala i internet potencijala uopšte, uz afirmaciju zanimanja Marketing menadžera u modnoj industriji, može u velikoj meri doprineti većoj vidljivosti domaće modne industrije i njenom proboju na globalnom tržištu. Zbog toga je od ključne važnosti podrška promociji mladih, ali i afirmisanih domaćih modnih dizajnera i modnih menadžera, zaključeno je na panelu „Modna industrija u eri digitalizacije“. Panel je organizovan u Mikser house-u u okviru projekta „How2PR“ koji je pokrenulo Društvo Srbije za odnose sa javnošću.

 

O tome na koji način Univerzitet Metropolitan doprinosi edukaciji budućih profesionalaca u ovoj oblasti na panelu su govorile i doc. dr Milica Slijepčević, profesorka Fakulteta za menadžment i Fakulteta digitalnih umetnosti, moderator panela i doc. dr Katarina Kaplarski dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti. Pored profesorki Univerziteta Metropolitan, u razgovoru su učestvovala i neka od najznačajnijih imena domaće modne, ali i internet i marketing scene.

 

Panel je organizovan sa ciljem pokretanja relevantne diskusije o novim trendovima u digitalnim komunikacijama koji su od značaja za modnu industriju i razvoj modnog tržišta. Učesnici su se osvrnuli i na trenutnu situaciju i potencijal domaćeg modnog tržišta, kao i na moguće pravce daljeg razvoja na polju digitalnih komunikacija.