Kreiraj profitabilnu Google AdWords kampanju

Plasiraj pravi internet sadržaj, pravoj osobi, u pravo vreme – savladaj Google Ads!

Personalizacija predstavlja jedan od osnovnih savremenih principa prodaje, kao i način da se izgradi lojalnost, precizno targetira ciljna grupa i tako utiče na ponašanje u budućim kupovinama. Google AdWords umesto vas „dovodi“ potrošače koji su zainteresovani za vaš brend.

Osnovne informacije:

  • Trajanje kursa: 8 nedelja
  • Početak kursa: 18. april 2018.
  • Radionice u kombinaciji sa online nastavom (sistem za e-učenje Univerziteta Metropolitan), koje možete pratiti uživo ili putem live stream-a
  • Pristupite kursu u terminu kada to Vama najviše odgovara i odredite sami dinamiku svog učenja
  • Učite od vrhunskog stručnjaka, sa dugogodišnjim iskustvom
  • Steknite znanje za posao koji možete da radite u celom svetu i online
  • Sertifikat Univerziteta Metropolitan po završetku kursa
  • Promo cena: 720€ za prijave do 16. aprila 2018. godine.
  • Mogućnost plaćanja u tri mesečne rate.

ONLINE PRIJAVA

Savladajte tehnike i alate koji će potpuno izmeniti vašu Internet vidljivost i odmah osetite pozitivne efekte. Tokom osmonedeljnog kursa, naučite o Google AdWords-u i na taj način dugoročno investirajte u svoj biznis.

Koji je cilj kursa?

Sticanje osnovnih informacija i veština koje su potrebne da bi se uspešno i profitabilno postavljale kampanje na Google AdWords platformi.
 

Kome je namenjen kurs?

  • Marketing menadžerima
  • Vlasnicima i direktorima malih i srednjih kompanija koji traže nova tržišta i kupce
  • Svima koji žele unaprediti svoj posao i/ili povećati prihode od prodaje
  • Studentima, naročito sa ekonomije i marketinga

Šta dobijate nakon završenog kursa?

  • Povećanje profitabilnosti sopstvenog biznisa
  • Pokretanja sopstvenog biznisa i promovisanja sopstvenog posla
  • Unapređenje sopstvenih veština
  • Napredovanje u karijeri
  • Mogućnost rada bilo kad i bilo gde

Šta ćete naučiti?

  • Dobićete sistematizovane informacije
  • Samostalna postavka kampanje na search platformi
  • Istraživanje i odabir ključnih reči, pisanje relevantnih oglasa, odabir negativnih ključnih reči, odabir odgovarajuće odredišne stranice
  • Odabir odgovarajućih dodataka za oglase, selekcija dodataka za oglase na nivou kampanje i oglasne grupe
  • Kreiranje konverzije u AdWords nalogu, postavljanje cilja u analitici i uvođenje u AdWords, kao postavljanje dinamičke kampanje
  • Shvatanje važnosti uzajamnih veza između dobro organizovanog sajta i oglašavanja na Google
  • Zašto su dobar SEO, hosting brzina otvaranja sajta važni za ocenu kvaliteta ključne reči
  • Sticanje osnovnih znanja za postavljanje kampanja na Search, Display i YouTube platformi
  • Otvaranje naloga i povezivanje sa sajtom, postavka UTM URL-ova za praćenje oglasa
  • Sticanje osnovnog znanja o analizi kampanja, pravljenje izveštaja učinka kampanja na osnovu marketing plana koji je postavljen na početku kursa
  • Dobijanje informacija iz prakse sa terena

Posao Google AdWords menadžera je:

AdWords | Univerzitet Metropolitan

Postavljanje Google AdWords kampanja

AdWords | Univerzitet Metropolitan

Praćenje Google AdWords kampanja

AdWords | Univerzitet Metropolitan

Optimizacija kampanja u cilju postizanja najboljih rezultata

Kolika je potreba tržišta za edukovanim Google Ads menadžerima?

Potreba za edukovanim kadrovima i specijalistima iz ove branše je sve veća, jer se tržište edukuje i svest o neophodnosti prisustva na internetu je sve veća, što uključuje i aktivnosti vezano za oglašavanje na istom. Mala i srednja preduzeća će imati potrebe da angažuju agencije ili pojednice da im rade kampanje, a veće firme će se odlučivati za zapošljavanje nekoga sa potrebnim znanjem i veštinama. Konkretno u Srbiji se tek planira povećanje procenta oglašivača na Google platformama, a polaznici kursa su u mogućnosti da svoje veštine i znanja ponude i inostranom tržištu.

Šta je potrebno za uspešno pohađanje Google Ads obuke?

  • Da bi iskoristio sve benefite kursa, bilo bi dobro da polaznik odabere sajt koji želi da oglašava i ukoliko je u mogućnosti da dobije administrativni pristup Google analitici sajta koji oglašava.
  • Ukoliko se otvara nov klasičan AdWords nalog, potrebno je imati karticu za internet plaćanje sa minimum 600 RSD, raspoloživih za uplatu jer je to jedan od neophodnih koraka da bi se završio proces otvaranja naloga.
  • Ukoliko nemate gore nevedenu karticu za internet plaćanje, mi vam možemo otvoriti AdWords naloge preko predavačevog naloga i u tom slučaju nije potrebna kartica. Ukoliko želite da vam mi otvorimo nalog potrebno je da nam dostavite G-mail adresu najmanje 4 dana pre početka kursa.

 

Svim polaznicima predavač je na raspolaganju tokom celog kursa za konsultacije u prostorijama Univerziteta Metropolitan u Beogradu, preko Skype-a (u terminu prema dogovoru sa polaznicima), primenom pričaonice (četa) ili foruma predmeta koje nudi e-Learning sistem Univerziteta Metropolitan, kao i preko mail-a.

Sonja Jovović

Naučite kako da kreirate profitabilnu Google AdWords kampanju uz Sonju Jovović, vlasnicu Profy Multi Media, specijalizovane agencije za online oglašavanje i edukaciju.

 

Sonja Jovović je vlasnik Profy Multi Media, agencije za oglašavanje i edukaciju. Od 2010. godine svoje usavršavanje je usmerila na marketing i oglašavanje na Internetu, sa posebnim osvrtom na oglašavanje kroz Google platformu. Sonja će imati priliku da sve polaznike nauči dobro čuvanim „tajnama“ Google AdWords-a i prenese praktična iskustva, kao rezultat dugogodišnje prakse i rada na mnogobrojnim uspešnim AdWords kampanjama.
 
Od 2012. godine poseduje Google sertifikat za digitalno oglašavanje na Adwords Search, Display, Video i Analytics platformama. Uspešno vodi radionice korišćenja AdWords alata u Srbiji i regionu.
 
Aktivno radi na edukaciji tržišta o značaju i mogućnostima oglašavanja na AdWords platformama. Kroz aktivnosti koje organizuje u sopstvenoj agenciji i u saradnji sa kolegama, organizuje uspešne radionice iz oblasti koje su danas neophodne, a nedovoljno prisutne na našem tržištu.

 

Plan nastave

1 Uvod u AdWords platformu / Osnovne postavke na search mreži

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

1

Uvod u AdWords platformu

osnovne postavke na search mreži

  • Šta je i gde se sve vide Google AdWords oglasi
  • Podešavanja na nivou kampanje
  • Pravljenje oglasne grupe
  • Pisanje oglasa
  • Pronalaženje ključnih reči
  • Pronalaženje negativnih ključnih reči
  • Korišćenje planera ključnih reči
  • Samostalna postavka kampanje na search platformi
  • Istraživanje i odabir ključnih reči
  • Pisanje relevantnih oglasa
  • Odabir negativnih ključnih reči
  • Odabir odgovarajuće odredišne stranice
2 Dodaci za oglase / Povezivanje analitike sa AdWords nalogom

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

2

Dodaci za oglase

Povezivanje analitike sa AdWords nalogom

  • Podešavanje dodataka za oglase i njihov prikaz u “živim” oglasima
  • Kako se povezuje analitika i zašto je to važno
  • Koji se dodatni parametri u izveštajima dobijaju posle povezivanja analitike i AdWords naloga
  • Odabir odgovarajućih dodataka za oglase
  • Selekcija dodataka za oglase na nivou kampanje i oglasne grupe
3 Postavljanje konverzija / Postavljanje dinamičkih oglasa

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

3

Postavljanje konverzija

Postavljanje dinamičkih oglasa

  • Pravljenje konverzija u AdWords nalogu
  • Postavka ciljeva u analitici i njihov uvoz u AdWords kao konverzije
  • Osnove display kampanje
  • Napraviti konverziju u AdWords nalogu
  • Postaviti cilj u analitici i uvesti ga u AdWords
  • Postaviti dinamičku kampanju
4 Display oglašavanje: pravljenje banera iz AdWords alata / određivanje načina targetiranja

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

4

Display oglašavanje:

pravljenje banera iz AdWords alata

određivanje načina targetiranja

  • Korišćenje AdWords alata za pravljenje banera
  • Određivanje targetiranja na osnovu:
  1. ključnih reči
  2. topica
  3. interesovanja i remarketinga
  4. plasmana na određenom sajtu
  • Izuzimanja u kampanji i zašto su ona važna
  • Napraviti baner iz AdWords alata
  • Napraviti  display kampanju
5 Otvaranje my business naloga / Povezivanje my business naloga sa AdWords-om i pravljenje oglasa

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

5

Otvaranje my business naloga

Povezivanje my business naloga sa AdWords-om i pravljenje oglasa

  • Pravljenje my business naloga i popunjavajne svih parametara
  • Kako se reklamirati preko my business naloga
  • Kako povezati sa adwordsom i kako praviti oglase
  • Napraviti nalog
  • Popuniti ga
  • Povezati sa AdWords-om
  • Napraviti oglas
6 G-mail oglašavanje / YouTube oglašavanje

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

6

G-mail oglašavanje

YouTube oglašavanje

  • Pravljenje oglasa za G-mail iz templejta u AdWords alatu
  • Postavljanje parametara i biranje targeta
  • Postavka video kampanje i pravljenje video oglasa
  • Odabir targetiranja
  • Napraviti sopstveni oglas za G-mail
  • Postaviti video kampanju
7 Alati koji su potrebni za postavku i praćenje učinka oglasa i kampanja

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

7

Alati koji su potrebni za postavku i praćenje učinka oglasa i kampanja

  • Analitika
  • Search console
  • Tag manager
  • URL builder
  • Otvaranje naloga i povezivanje sa sajtom
  • Postavka UTM URL-ova za praćenje oglasa
8 Analiza učinka kampanja u AdWords statistici i u analitici

Dan

Nastavna jedinica

Opis predmeta

Rezultat – znanja ili veštine koje student treba da dobije

8

Analiza učinka kampanja u AdWords statistici i u analitici

  • Izveštaji iz AdWords statistike
  • Izveštaji iz analitike
  • Ukrštanje izveštaja
  • Pravljenje izveštaja učinka kampanja na osnovu marketing plana koji je postavljen na početku

PROMOTIVNA CENA ZA UPIS DO 16. APRILA 2018.

Standardna cena

Promo cena za upis do
16. aprila 2018.

Dodatnih 10% popusta za polaznike koji u promo periodu plate u celosti

Mogućnost plaćanja u 3 mesečne rate

Dodatnih 10% popusta za studente Univerziteta Metropolitan

1.000€

800€

720€

266.7€

648€

PRIJAVI SE

Unovči svoju investiciju – Nauči uspešno i profitabilno da kreiraš Google AdWords kampanje!